SAMEN OP PAD NAAR EEN

Duurzame strategie

balans tussen impact en inkomen 

Je wilt spraakmakend en onderscheidend voor de dag komen?

Klanten vinden het belangrijk dat je hen waarde levert, maar ook de samenleving en aarde

Duurzaamheid is ook dat je aan jezelf denkt en je goede werk kan volhouden

Bedrijven en merken zijn gecreëerd, het gaat om de mensen erachter met hun passies, gedragingen en ideeën

Be the change you wish to see in the world

Mahatma Gandhi (1869-1948)

STAP 1

Zoektocht naar de kern

Samen (her)ontdekken we de oerkracht oftewel het DNA van jouw organisatie. Ik luister, vraag en breng ideeën in de zoektocht naar jouw kern. We vinden het unieke en onderscheidende dat triple win kan opleveren: economisch, sociaal en ecologisch. Meervoudige waardecreatie dus!

STAP 2

Bewerken en oogsten 

Het zaadje is geplant. Ik help nu verder waar nodig: de businesscase (beter gezegd purpose case), het projectmanagement, het formuleren van de communicatieboodschap, het inrichten van de communicatiekanalen en/of het schrijven van teksten. Zo kan jij je bedrijf, product of dienst consistent en krachtig in de markt zetten en er duurzaam de vruchten van plukken!

Samen, werken?